Top
Image Alt
  /  FAQ

Veelgestelde vragen

Wie/wat is Starbrands?

StarBrands is exclusief distributeur in Nederland van de merken Four Reasons, Gold Professional Haircare, Ogé Exclusive, Scottisch en Sanasella. Naast deze exclusieve merken, bieden wij ook enkele andere merken aan, om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en zo volledig mogelijk te kunnen bedienen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland zijn € 6,95 per bestelling.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uw bestelling wordt op werkdagen binnen 24 uur aangeleverd bij post.nl. U ontvangt van ons een mail met daarin een track & trace code.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt betalen met de op de website aangeboden betaalmogelijkheden, Ideal, Overboeking, Creditcard, Paypal en Klarna achteraf betalen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?

U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn stuurt u dan een email naar info@starbrands.nl. Wij zullen u vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer u uw bestelling vóór 14:00 uur plaatst zal deze (mits op voorraad) dezelfde dag (met uitzondering van het weekend) worden verpakt en verzonden. In de regel wordt uw bestelling vervolgens een dag na verzending afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Uw bestelling afhalen op ons kantoor behoort ook tot de mogelijkheden. U krijgt bericht wanneer uw bestelling klaar staat om te worden afgehaald. Afhalen kan uitsluitend op werkdagen van 09:00 – 17:00 uur. Ons adres is:

Starbrands B.V.
Twentepoort Oost 55
7609 RG, Almelo
Tel.: 085 023 9070

Kan ik mijn bestelde artikel retourneren?

Spijt van je bestelling?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retour gestuurde artikel crediteren.

Tevens kunt u gebruik maken van een modelformulier voor herroeping.

Om dit bestand te openen heb je een tekstverwerker nodig, bijvoorbeeld Microsoft Office Word of Open Office.

Ik heb een vraag?

Dat kan via onze live-chat of per mail info@starbrands.nl. Wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden

Bellen mag natuurlijk ook 085 023 9070.

Verkeerd artikel geleverd gekregen?

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@starbrands.nl of bel met de klantenservice 085 023 9070 zodat we direct het juiste artikel op kunnen sturen.

Een klacht over een artikel of onze service?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Starbrands B.V.
Twentepoort Oost 55
7609 RG, Almelo
Tel.: 085 023 9070

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Starbrands b.v. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij verstrekken geen gegevens aan derden. Voor meer informatie, raadpleeg de Algemene Voorwaarden ons Privacybeleid.